醒尐

今午路經上環水坑口街,終於親眼見到朱榮記聞名的膠豬仔錢罌陣。小時候也用過這款錢罌,很有親切感。錢罌某年被充公了...

pigbasket3

近來太忙,記性盡失,很多事話到口邊未能言,十分尷尬。見到這個兜,真要提醒自己「醒尐」!:)

pigbasket

About 帆
某個第五型人的部落格。

20 Responses to 醒尐

  1. Hayley says:

    記憶中,小時候只用過瓷器的豬仔錢罌呢!膠造的應該是後期吧?

  2. DeepC says:

    我都拍過這景, 豬仔錢罌很可愛, 上回我也給他們拍照. 🙂

  3. linerak says:

    我都記得,在小學時學校籌款,每班都有一個這種豬仔錢罌,大家入錢入去,然後由班主任用剪刀在豬肚中間「開刀」拿錢出來。

  4. 慧瑩 says:

    好攪笑啊,咁樣將啲”豬仔”掛陣賣.
    不過估唔到o衣o家重有.
    點解你o個時o個個會被沒收o既?
    太忙真係令人記性麻麻,因為有太多o野記吧.下星期放假喇,可以放輕鬆.

    • says:

      早兩年去中環藝墟時看介紹才知還有得買。另一樣想賣的是相中最高右四那種飯碗。

      果時屋企經濟有問題,要共渡時艱。

      係啊,希望可以多尐時間清清積低的東西。

      • 慧瑩 says:

        啊,
        我頭先睇錯,以為你講o係你自己影o既第一張相右邊,點知睇到o既係廁所板:p. 然後睇左邊,發現70年代o既膠水壺,估唔到o衣o家重有人生產,不過,有人買嗎?

        啊,你指o個啲紅邊碗,又係喎,o衣o家都冇乜地方有,反而雞公碗重有好多.

      • says:

        廁所板好難當飯碗。:p

        買膠水壺的都是當紀念品買的吧。

        除了紅邊,還有藍邊,個名好似係數目字嚟。

  5. l.minor says:

    會唔會太忙呀?要休息下再衝過~

  6. 五珍 says:

    好懷舊。
    請問「尐」字點讀點打?
    經常見到,但不懂得。

  7. 五珍 says:

    原來係咁,唔該晒,我以後會醒尐。
    希望你可以清閒尐。

  8. Maisy says:

    有無買一個留念?有時見到家品店有賣陶瓷那種彩色豬仔錢罌,都好想買一個回來。
    這店我十幾年前曾經路過,見到有炭爐賣,星期日唔開?等我得閒去尋寶先,謝謝分享。

    • says:

      沒有,最美好的回憶還是留在心裡好,除非那件物件很實用。

      假若尋到心頭好不妨公開分享吧。

  9. Maisy says:

    前幾天由中環行到西環,無意中見到街上有很多豬仔錢箱,記起你的圖文,於是走去影相,除了豬仔,有一棟疊高的不同顏色凳仔,好靚。不過,當時好曬,看兩看就走了,我見到有木凳仔,想買,但仍有地方去,不方便帶住走,有機會要再去購物。

Leave a Reply

alvin in the room

我醒我知我驚見星轉月移

香港くん's Daily

喜歡香港 喜歡拍照 喜歡畫畫 喜歡行山

Winnie's Cup of Coffee

Advertising & Digital Creative | Social Media Blogger | eBook Author | 資深廣告人 | 愛創作、廣告、音樂、韓劇、觀貓 | Welcome to contact me at "mail2wc@yahoo.com" for job invitation. Thank you!

tEre-tErRiTOrY

my words, my territory

Yo Man....

Just another Wordpress.com weblog

找一個推理的地方

linerak 的推理閱讀記錄

別緻 BEE

追求每天生活中一點別緻

